Geoblog.pl    bartek13    Podróże    Gruzja    Moje miejsce w Gruzji...

Moje miejsce w Gruzji...

Gruzja
Gruzja, Uszguli

Planując wyjazd do Gruzji, wiedziałem i postanowiłem, że właśnie tu chce przyjechać. Jadąc w 3 osoby każdy miał podać jedno miejsce gdzie chce jechać, i okazało się że wszyscy są zgodni. Wynajęcie dzipa z kierowcą na cały dzień to koszt 200 lari. Z Mesti jechaliśmy 4 godziny, choć to tylko 42 km. Normalnie jedzie się 3 godziny, my dłużej bo postoi było sporo:) Nasz Aga to maniaczka zdjęć:) Robi ich miliony!!!!
Całe 42 km to trasa widokowa!!! Piękno jest wszędzie. Kilka razy drogi nie było bo z gór spływał potok, na jednym zdjęciu to widać, zieleń aż razi. Uszguli jest najwyżej położoną wsią w Europie. Dla takich miejsc podróżuje, bez masowej turystyki! Pewnie w sezonie wygląda to trochę inaczej,ale dla mnie liczy się to co widziałem . Tylko my i krowy. Poskakaliśmy trochę po wsi, zaglądaliśmy do zagrody. W każdej podróży staram się zapamiętać "chwile" i moje były właśnie tu. Słowa są zbędne... zdjęcie tylko trochę oddają to co zobaczyłem.