Geoblog.pl    bartek13    Podróże    Serbia, Macedonia, Albania, Czarnogóra, Chorwacja, Słowenia    Szalony maraton czas ... start!

Szalony maraton czas ... start!

Serbia
Serbia, Belgrad

Już wiem, że takie poznawanie świata to nie dla mnie!!! Ale może po kolei. Chyba mi przygrzało, albo porządnie się walnąłem w łeb:) Co mi strzeliło do głowy, żeby jechać na wycieczkę objazdową z biurem. Porażka i tyle, a dopiero się zaczęło. Wszystko przez moje skąpstwo :) Chciałem tanio zobaczyć tą część Europy. Trudno stało się i z Rainbow tours jestem na wycieczce. Grupa to armia emerytów, w sandałach i oczywiście ... skarpeta musi być:) NA dzień dobry podpadłem pilotowi, bo rezerwując zależało mi głównie na przejazdach i na tym się moja " wycieczka " kończyła. Nie zgadzałem się na żadne przewodniczki, bilety wstepów i fakultety. Przyjezdzamy i my chodzimy sobie sami. Oczywiście pilotowi to nie było na rękę i dopytywał się kto mi na to dal zgodę i 100 pytań do. Zgodę? Dałem sobie sam. Dobra koniec moich wypocin i krytykę " tak szanowanego biura"
Noc nawet zleciała szybko. Trochę się balem tego przejazdu do Belgradu, ale było naprawdę spoko. Co 3 godziny postoje, granica też szybko. Szkoda, że zabrakło normalnego noclegu...
Do Belgradu przyjechaliśmy o 7 rano, pogoda była pod psem. Ciemno, deszczowo, jednym słowem do dupy. Nienawidzę jak pada, człowiek jedzie kawał drogi i nie może się cieszyć chwilą.
Miasto mnie nie porwało, jesteśmy w stolicy Europejskiej,ale widać biedę. Oczywiście nie wszędzie,ale miasto jest szare , bez kwiatów i to trochę przytłacza. Za kilka lat z pewnością będzie prezentowało się inaczej. Wrażenie robi największy kościół prawosławny na świecie. Z zewnątrz biały marmur, jednak w środku widać jej ogrom. Niestety w chwili obecnej tylko goły żelbet, ale za kilka lat będą tam z pewnością mozaiki. Jedna z głównych ulic gdzie znajdują się ambasady, to wizytówka miasta, jednak zdjęć robić nie można.
Jest to w 100 % maisto na jeden raz, nie chciałbym tu wracać.
Zdjęcie też mnie nie przekonują ,ale byłem widziałem :)

migot
migot - 2014-09-25 10:31
Ojoj, tak z biurem... Może drobna oszczędność finansowa, ale ile nerwów z tą "grupą", ile czasu człowiek traci na jakieś miejsca w których wcale nie chciałby być, a zdrugiej strony jak mu każą opuścić prawdziwie sympatyczne okolice za wcześnie to też szlag trafia... Ale Bałkany fajna sprawa :) Pozdrawiam!

bartek13 - 2014-09-25 17:31
Migot z " moją " grupą to ja tylko realizowałem przejazd, wszędzie chodziliśmy sami, tam gdzie chciałem. A grupa i pilot chcieli mnie zlinczować :)