Geoblog.pl    bartek13    Podróże    Korfu    klify ...
2016

klify ...

Grecja
Grecja, Sidari

Na dziś spora dawka klifów. Jedziemy na północ, na Korfu super jest to że wszędzie jest blisko. Pierwszym postojem jest przylądek Drastik. Piękne wielki i dostojne klify. Niestety z rana jeszcze w cieniu, więc przyjedziemy tu jeszcze raz. Kolejnym przystankiem jest Canal de amore, fajne skałki i piękny turkusowy kolor wody. Można sobie poskakać od zatoczki do zatoczki, jeszcze prawie bez ludzi. Położyliśmy się na pobliskiej plaży i widzieliśmy jak z czasem podjeżdzały autokary z turystami. Strach się bać. Jak najdalej od takich skomercjalizowanych wypraw!!!
Miejscowość typowo turystyczna, jak dla mnie za bardzo. Pierwszy raz na Korfu, restauratorzy nawoływali do siebie. Nienawidzę !!!
W Sidari na plaży jest drobniutki piasek i to jest niewątpliwie duży plus tego miejsca.
Jedziemy jednak na klify, po drodze zatrzymujemy się w kliku miejscach podziwiając wybrzeże i wystające z niego skałki.
Klifu w słońcu prezentowały się pięknie, nie wiem dlaczego ale uwielbiam klify. Zeszliśmy na wąziutką plaże i w ciszy i spokoju można było się wykąpać. Woda w tym miejscu była ciepła!!! Niestety trochę bardzo za glonowaną , ale nie można mieć wszystkiego:)
Tak zleciał cały dzień, wieczorem oddajemy nasza pandzie. Spisała się na medal, i nie było żadnego problemu z wypożyczalnią:)