Geoblog.pl    bartek13    Podróże    Katar,Tajlandia,Kambodża,Birma 2014    Okoliczne wioski

Okoliczne wioski

Birma
Birma, Ngwe Saung

Szkoda, że czas tak szybka mija: ((((( Dni mijają tak szybko. Staram się zapamiętywać w pamięci jak najwięcej, żeby było co wspominać. Dziś po śniadaniu wybieramy się na wioski otaczające wybrzeże. Z Polski zabrałem reklamówkę kredek i było trzeba je w końcu rozdysponować. Na początku miałem je zanieść do szkoły, ale stwierdziliśmy że damy je małym dzieciom. Wioska jak to wioska, turyści raczej tu nie zaglądają. Tradycyjnie ludzie z uśmiechem na twarzy, machają nam, pytają skąd jesteśmy. Wszystkie dzieciaki reagują na prezent tak samo. Z nieśmiałością :) i z uśmiechem. Reklamówka staje się prędko pusta, następnym razem będzie trzeba zabrać dwie. To są właśnie te chwile, które są bezcenne w podróży, które dają radość każdej ze stron.
Popołudnie to plaża i ostatnie kąpiele w morzu. Leżąc przyszedł „ moment” myślenia o kolejnej podróży:) Zazwyczaj mam go w samolocie. Ten rok mam już zaplanowany cały, są to podróże po Europie. Kolejny rok chciałbym rozpocząć podróżą do Indii. Jednak co będzie to czas pokaże. Tymczasem pakowanie i ostatni spacer po plaży: (((((((