Geoblog.pl    bartek13    Podróże    Indie 2015    Rejs ...

Rejs ...

Indie
Indie, Udaipur City

Dzień drugi w Udaipur to kolejny dzień na luzie, leniwe śniadanie na dachu i co dziś robimy? Idziemy przed siebie, tak jest najlepiej. Dajemy plecaki na recepcje i idziemy przed siebie, bez celu. Na ławce pijemy czaj i obserwujemy ludzi. Trafiamy na chiński targ, gdzie sprzedaję się totalną szmirę. Kolejna ulica to ulica z jedzeniem, bar za barem. Wiemy gdzie dziś jemy obiad :) Trafiamy na teren zoo, które raczej nie zachwyca,ale są ławki i święty spokój. Można się przejechać kolejką po terenie zoo,ale to chyba atrakcja nie dla mnie. Z daleka dostrzegam, piękny biały i niestety zniszczony budynek. Podobno kiedyś była to biblioteka, ale czy to prawda to nie wiem. Ja widział bym tu piękny luksusowy hotel. W większości krajów, znajduje takie miejsce. Wierzę, że kiedyś znajdę i dla siebie taki "DOM"
Idziemy dalej i dochodzimy do jeziora, jeden akwen zamknięty z białymi altankami, kwiatami i ciszą. Białe miasto będzie mi się kojarzyło właśnie z ciszą. To najcichsze miasto w jakim byłem w Indiach. Miła niespodzianka :) Przy pałacu bilet na łódkę kosztuje 350 rupii, tu 250. Kupujemy bilet i czekamy chwilę , aż się nazbiera kilka osób. Wypływamy:) od strony jeziora wszystko zachwyca. Pałac, hotel na jeziorze, widoki i samo miasto. Taki rejsik to około 45 do godziny. Nasi towarzysze cykają sobie zdjęcia wielkimi tabletami. Panowie w garniakach, krawatach i pozują jak rasowe modelki.
Wracając w stronę miasta wchodzimy do ogrodzonego ogrodu, miejsce trochę zaniedbane,ale może kiedyś miało swój urok. W końcu jedzenie:)))))Nie możemy się zdecydować co chcemy jeść i idziemy do pierwszego baru, pożniej do kolejnego i kolejnego, i kolejnego. Ludzie się z nas śmieją,ale wszystko jest tak pyszne, że chcemy skosztować wszystkiego. Na koniec sok z trzciny i można się toczyć:) Każde danie to koszt około 20 -50 rupii, wiec majątek. Dzień mija na spacerowaniu, zachód słońca tym razem od innej strony, w otoczeniu gołębi, psiaków, krów i biegających dzieciaków. W tym mieście można się zrelaksować i odpocząć od zgiełku. Dla mnie trochę za dużo turystów,ale w 100 % warto tu przyjechać.
Wracamy do hotelu, na tarasie ładuje baterię, delektujemy się ostatnim widokiem na miasto i w drogę. Tym razem tuk tuk zawozi nas na dworzec kolejowy za 150 rupii. Jesteśmy jak zwykle przed czasem i tu miłe zaskoczenie. Pociąg już jest :) Swoją trasę zaczyna w Udaipur. Mnie zaszokował dworzec! Czysto, prawie nie śmierdziało uryną, w moim rodzinnym mieście jest w gorszym stanie. Czekamy na otwarcie wagonów i pierwszy raz widzimy jaki czysty jest pociąg. Zawsze wsiadaliśmy już i było trochę brudu,a tu taka niespodzianka. Dzisiejszy przejazd jest naszym ostatnim przejazdem pociągiem po Radżastanie. Niesamowite jak te dni uciekają...

wiza do Indii
Wybierasz się tam? Będzie ci potrzebna wiza do Indii. W Geoblogu możesz ją zamówić z dostawą do domu! Zobacz cenę wizy do Indii, oferujemy najniższe stawki pośrednictwa w uzyskaniu wiz.