Geoblog.pl    bartek13    Podróże    Indie 2015    Spice Jet ...

Spice Jet ...

Indie
Indie, Mumbai

Nigdy dotąd nie poświęcałem czasu,uwagi na opisywanie "firmy - lini lotniczych" Jednak Spic Jet mnie do tego zmusiło.
Może od początku.
Loty wewnętrzne kupowałem kilka miesięcy wcześniej, były w cenie promocyjnej. Loty na trasie:
Mumbai - Varanasi
Jaipur - Delhi
Delhi - Koczin
Koczin - Mumbai
W grudniu zacząłem otrzymywać informacje o odwołanych lotach, skasowanych połączeniach. Mogłem zmiecic na inny lot, ale tu pojawiał się problem. Na maile nie odpisują, ich infolinia zawsze zajęta lub nikt nie odbiera. Jedyny kontakt jaki miałem to za pośrednictwem Facebooka. Lot na pierwszym odcinku miał być bezpośredni, a po 3 zmianach trwał aż 2 dni!!! Jedyne połączenie jakie nie zostało zmienione to lot z Jaipur do Delhi.
...o locie z Delhi pisałem wczoraj, więc dziś komplikacji cześć dalszych.
Na lotnisku w Bombaju spędziliśmy nockę pod schodami ruchomymi. Do naszego koczowiska dołączali inni i rano wyglądało to jak miasteczko bezdomnych. Nas lot do Koczin miał być o 6,05,no ale... No właśnie teraz nie będzie miło. Na tablicy odlotów była godzina 6.05, nagle zmieniło się na 7, poznij na 8, na 9, na 10, na 11... Tak naprawdę to nie wiem po co podają godziny wylotów bo one nie mają nic wsplnego z prawda. Byłem tak wkurwiony, że pierwszy raz w życiu wyszedłem z siebie. Laska w okienku lini miała mnie w dupie i nie potrafiła odpowiedzieć na żadne moje pytanie! Przyszła jakaś jej kierowniczka i była awantura, taka ze przyszedł wojskowy zobaczyc co się dzieje. To , że byłem wkurwiony faktem, że prawie 2 dni w dupę to jedna strona ,ale... Coś mnie tknęło i zobaczyłem w necie na rozkłąd lotów powrotnych z Koczin do Mumbaju. Lot na bilecie był o godzinie 18, a na stronie Spic Jet o 12!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mała rozbieżność!!!!To dolało oliwy do ognia, bo gdybym tego nie zobaczył to ... przyjechał bym już po fakcie. To jedyne połączenie tych psełdo lini do Mumbaju. Z Mumbaju miałem lot do Polski. Czyli wszystko poszło by się pierdolić.
Pani kierowniczka zamiast przeprosić i mnie udobruchać, była opryskliwa i ... " to pana sprawa ... trzeba sobie sprawdzać loty" Gdyby nie szyba która nas dzieliła... to nie ręcze za siebie...
Wolałem nie ryzykować i kazałem zmienić bilet na dzień wcześniej. Tak żeby mieć pewność, że dolece na lot powrotny. Wtedy usłyszałem, że muszę zapłacić za zmianę na inny lot. Tego to już było za dużo... Nigdy w życiu nie darłem tak ryja jak w tedy!!!! Panienki chyba wiedziały , że z tym czubem nie będzie tak łatwo i otrzymałem wszystko jak chciałem.
Podsumowując!!!! JEŚLI CHCECIE SOBIE ZAOSZCZĘDZIĆ NERWÓW, ZMIANY LOTÓW TO NIGDY !!!!!! NIE REZERWUJCIE BILETOW NA TA LINIĘ!!!